.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران هشتمین استان درآمدزای کشور
مازندران با 89/17 صدم درصد رتبه 25 کشور را از نظر ضریب برداشت بودجه ای کشور و 180 میلیارد تومان بهره مندی از میزان تملک دارایی سرمایه ای رتبه 12 کشور را به خود اختصاص داده است.

معاون برنامه ریزی استانداری مازندران گفت: مازندران هشتمین استان کشور از نظر درآمدزایی در سال 87 خواهد بود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، ولی الله فرزانه پیش از ظهر چهارشنبه در نخستین جلسه شورای اداری مازندران در محل استانداری افزود: مازندران با دو و نیم صدم درصد درآمد کشور رتبه هشتم را به خود اختصاص داده است.

وی خاطر نشان کرد: تهران با چهار هزار و 500 میلیارد تومان رتبه اول درآمدزاترین استان کشور و کهگیلویه و بویراحمد با 350 صدم درصد آخرین استان درآمد زا کشور به شمار می رود.

معاون برنامه ریزی استانداری مازندران با اشاره به اینکه 83 درصد درآمدهای عمومی کشور معادل هفت هزار و 509 میلیارد ریال برداشت می شود، تصریح کرد: باید برای بالا بردن سرانه فعالیت های عمرانی در استان اعتبارات هزینه ای کاهش یابد.

فرزانه با بیان اینکه مازندران با 89/17 صدم درصد رتبه 25 کشور را از نظر ضریب برداشت بودجه ای کشور به خود اختصاص داده است، یادآور شد: این استان با 180 میلیارد تومان بهره مندی از میزان تملک دارایی سرمایه ای رتبه 12 کشور را به خود اختصاص داده است.

این مسئول با اشاره به این مهم که جلسات کمیته برنامه ریزی شهرستانها باید از 26 فروردین ماه آغاز و تا اواخر اردیبهشت ماه برای مشخص شدن وضعیت بودجه ای شهرستان ها لحاظ شود، اذعان داشت: تا 20اردیبهشت امسال باید کلیه موافقت نامه های مصوب استانی مبادله شود.

دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه مازندران همچنین از محدود بودن منابع اعتباری در سال جدید خبر داد و گفت: سرانه اعتبارات عمرانی این استان امسال بین 50 تا 60 میلیون تومان است که بسیار پایین بوده است.

به گفته وی، برای افزایش اعتبارات عمرانی باید با رعایت سهم بری شهرستانها و استفاده از ماده 44 تنظیم بازار این سهم را در استان افزایش دهیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران نیز در سخنانی در این جلسه با تقدیر از مردم مازندران جهت حضور حماسی در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: حضور حماسی ملت بزرگ ایران در حماسه 24 اسفند نوآوری بزرگ تاریخی در کشور بوده است.

جواد قناعت با اشاره به نامگذاری سال 87 مبنی بر سال نوآوری و شکوفایی اذعان داشت: عدالت بدون پیشرفت کارساز نخواهد بود و نوآوری اقتصادی در دهه چهارم انقلاب بسیار میمون و مبارک است.

وی با بیان اینکه 50 درصد شرکت کنندگان در انتخابات را جوانان سنین 18 تا 30 سال تشکیل داده بودند، تصریح کرد: نسل جدید آماده تحویل گرفتن این نظام به تعبیر مقام معظم رهبری برای توسعه و شکوفایی است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.